Amatec skifter datasystem

Amatec skifter datasystem

Amatec installerer i disse dager nytt datasystem. I den forbindelse kommer vi til å holde ordrekontoret stengt fredag 6.desember. Det betyr at vi denne dagen ikke er tilgjengelig pr telefon eller kan sende ut varer.

Vi satser på at vi er oppe å kjøre med nytt system i løpet av mandag 9. desember. Dersom du trenger varer sendt før helgen må vi motta bestilling senest torsdag den 5. desember, før kl 12.00.!

Det kommer nok til å bli en periode med noe redusert kapasitet pga. innkjøring av det nye systemet. Har dere mulighet til å sende bestillinger pr epost til ordre@amatec.no er det fint.

Vi jobber hele tiden med å yte så god kundeservice som mulig og vi håper at det nye systemet blir et verktøy som bidrar til enda bedre service i framtiden.

I tillegg kommer det snart en nettbutikk der forbruksvarer, deler og tilbehør kan bestilles. Vi gleder oss til å lansere nettbutikken for dere og vil komme med mer informasjon når den er klar.

Vi ønsker alle en god førjulstid.

Våre tjenester

Service og support
Service og support

Vi utfører service og tilbyr support på alle våre førende maskinmerker etter avtale.

Les mer →
Teknisk support
Teknisk support

Personlig oppmøte, telefon- eller videomøte og fjernstyring fra våre teknikere for opplæring, service og vedlikehold/reparasjon av maskiner og programvare.

Les mer →
Vanlige spørsmål og svar
Vanlige spørsmål og svar

Få svar på de mest spurte spørsmålene fra våre kunder

Les mer →